Friday, May 06, 2011

Sibuk

Assalamualaikum...

Pasti kalian tertanya-tanya kenapa blog ini tidak diupdate? Sebenarnya saya sangat sibuk........sibuk bermain 'Devil May Cry 4'. Bes gilar sebab heroin cun. Tu ja, haha....Sambil main sambil buat kajian tentang game nih. (Mau tunjuk kat Yassin nanti :)  )

Tiada apa untuk dikongsikan lagi. Cuma satu ja. "I don't want to be a leader!!!!!!" 
Saya tak suka tanggungjawab sebab dah tau tak mampu memikul tanggungjawab tersebut. Patut bagi Ewi yang lebih layak...Yassin pun boleh.....Penolong belum dilantik sebab mau cari siapa yang rajin buat kerja. Jadi kalau anda ada cadangan cakap la... :)

Assalamualaikum...

6 comments:

FarahFoxy said...

kau bleh din..ni cabaran untuk kau..kau blom try lg kan..ktorg smua da vote kau..(walaupun ak x vote)..n kalau kau rasa kau x leh gak..cuba la try ckp dgn ooi..~

zudien said...

Aku dah ckap dari dlu lagi....tapi Aaron pun paksa aku jadi....susah nak cakap ngan depa,..

NadJoliey said...

sama la, I know my limit beb.. but u are way better than what u thinK DINN!!!
P/S: Masa pilih ketua tadi, sy xda angkat tangan untuk sesiapa pun.. it's a hard task, jan main paksa..

Ibnu Yunus said...

Apsal pulak Aaron??

zudien said...

Nadiah- Sy belum bersedia...itu ja...dah plan mau jadi masa 2Pismp nanti~
Yassin- Tnya la Aaron, dia suruh sy jadi ketua sem depan.....

NadJoliey said...

take ur time.. ^^