Friday, May 20, 2011

Percaya

Assalamualaikum

Ada beberapa fakta mengenai diri saya yang membuatkan kawan-kawan saya tidak percaya. Fakta tersebut juga disokong oleh beberapa bukti tetapi tidak boleh disertakan di sini. 

AWAS!!
KEMUNGKINAN ANDA AKAN KETAWA TERBAHAK-BAHAK SAMPAI KELUAR KAHAK.

  1. Saya kuat makan. Satu hari tu kalau di rumahla, saya akan makan berkali-kali sehingga perut jadi sebulat tembikai. Selalunya saya yang akan menghabiskan makanan di rumah. Pasti anda tak percaya kan? Badan still maintain. Ada rahsia di sebaliknya.
  2. Saya sudah berumur 19 tahun. Ha, ni lagi satu fakta yang susah orang nak percaya. Kalau tak tunjuk ic, mesti orang ingat masih sekolah. Kalau nak tonton wayang 18 punya mesti mau tunjuk gak ic. Ish3...Biasa la, awet muda...jangan jeles ladies.
  3. Saya seorang lelaki yang suka menyendiri. X percaya kan? waktu sekolah dulu kalau pergi mana-mana pun saya akan berseorangan. Rasa lebih selesa bergerak? xlah, sebab tiada yang sudi rapat ngan saya.
  4. Saya suka menyanyi. Jarang dengar saya menyanyi kan? ala, malu la...suara x sedap. Tanya la semua lagi lama. Rasanya banyak juga yang saya tau. Kadang-kadang pi karaoke ngan kawan. Hehehe...
  5. Saya single. Seriusly, ni la fakta yang aku paling suka dan ramai tidak percaya(perghhh...mesti anda sedang ketawa berdekah-dekah sampai basah skrin laptop). Betul la, 10 orang tanya, dah jawab tapi semua x percaya. Mesti diorang jawab macam ni :
        • Uish, xkan la kot...
        • Mesti hang tipu ni...
        • Hang jiwang pun xdak orang maw?
        • Ada awek tapi sep....kui3


Banyak tu ja la kot. Ada lagi tapi saya dah lupa. Ingatlah pesanan saya, percayailah rakan anda sebelum diorang hilang kepercayaan terhadap anda. Assalamualaikum...


14 comments:

NadJoliey said...

I believe in you, tapi sy mau ulas suma... HAHAHA!
1. APA RAHSIA KO??!!! TELL MEEE.... Ko kuat b**** kan? (ceh.. censore knun padahal berlambak sy guna perkataan nih d FB)
2. uish, ko tau.. sebab sy memang tinggi dr skolah rendah, start tahun 5 lagi sy kena bayar untuk harga dewasa (13 tahun n ke atas) pergh.. x dipercayai sy kanak2.. patut sy bawa sijil kelahiran pg sna kan?
3. sama la.. sy pun suka menyendiri.. nasib banyak kawan2 ajak bersosial.. kalau dorg x ajak keluar, confirm sy terperuk dalam rumah, but most of the tym, sy masih bergerak secara sendirian..
4.sy pun suka menyanyi~~ sy pernah dengar ko menyanyi~~~
5.I'm single too, and yes.. I believe you.. Kui3.. kalo x, sy xkan tolong ko mengurat XXX... hohoho..

zudien said...

1. Bukan sebab berak!!!!
2. Memang berlawanan dgn saya..xtau macam mana ko rasa tp rasanya kecil lagi banyak kelebihan. Jimat duit oooo...
3. You have your family...
4. Ko pernah dengar ja, tapi x pernah hayati dengan saya..wakaka
5. Shhhh...jangan bocor rahsia bha...

NadJoliey said...

1. opps, ko tertaip perkataan yg sy censore.. HAHAHHAAHHA!
2. memang pun, masa sy skolah rendah, sy selalu kena ejek sebab sy tinggi.. Skali masuk skolah menengah, banyak pula yg jeles n mau jadi tinggi.. Ganjil kan manusia?
3. ko pun sama :)
4. sy hayati sendiri2, ko feeling.. gahahha...
5.shhh... *sy x bocor rahsia*~~~
*kalau itu membocorkan rahsia, sila delete sahaja :)*

zudien said...

1. Oh, sy lupa sensore....
2. Saya selalu diejek smpai sekolah menengah...lagi la truk
3. Di rumah pun saya keseorangan...semua sibuk
4. Nanti sy buat lagu untuk ko...spesel
5. Xpa, tiada orang baca

NadJoliey said...

1. AHAHAHA! suda kena tau.. apa bleh buat laa..
2. napa pla ko kena ejek? sebab awet muda?
3. Aww~ dorg sibuk demi ko juga kan...?
4. I'll be waiting, nyanyian KHAS punya aah.. WAKAKAKAK! bukan lirik semata2..
5. ada 2, mesti ada yg baru mo komen, pastu dorg baca komen2 nih, pastu dorg x berani komen sebab dorg takut ko tau yg dorg suda baca.. heeeeeheeeeeeeeeeeee!

zudien said...

1. Xpa, berak tu aktiviti yg berfaedah...
2. Hanya Allah yang tahu perasaan saya...huhu
Malunya rasa bila pendek dari wanita
3. Mana ada...bayangkan la pagi saya pergi sekolah seorang, balik pun saya seorang, malam baru ada.
4. Lagu melayu arr....
5. Ko ja rajin komen....dan komen ko semua membina

Ibnu Yunus said...

1. Tidak perasanpun.. saya lagi kuat makanlah, kalau di rumah. Di sini malu sikit.

2. PUJIAN YANG WARAS JUGAK TU. Kau macam lebih muda dari saya (malangnya, saya jauh lebih mudah *winks* Hahaha~

3. Ceh.. datanglah sini, ajar lensa kalau anda bosan.. saya tengah bingung dengan 'biconcave' nih. Internet 'slow' gampang. :(

4. Tidak pernah dan mau dengar. Lagu apa kau nyanyi? Negaraku?

5. Percaya memang percaya. Saya percaya kau jarang bercinta; tapi selepas dapat bercinta, kauhargai dia sehabis baik. *tiba-tiba rasa aneh/terkilan dengan diri-sendiri*

6. You're doing great, bro. Keep it up :)



..and SMILE :)

NadJoliey said...

1. PALING GOLIIII!!!
2. perkara besa bh 2.. gahahahah! height doesn't matter (doesn't REALLY matter)
3. lebih kurang ja la kita :) Tapi sy nda juga rasa lonely sgt..
4. Lagu melayu? okai saja...
5. membina la sangat~~~ Agree with yassin dgn no. 5 dia, ko akan hargai pasangan ko.. tapi napa yassin neh terkilan?

zudien said...

1. Yassin, makan pun mau malu ka? lain la kalau berak. Oopss...lupa sensored..
2. Laki kalau nampak muda memang jarang....slalunya perempuan yg berebut nmpak muda
3. Apa yang ko nak suruh ajar? saya pun pening bab tu
4. Lagu it's jumaat...
5. Goli ko Yassin...

zudien said...

Nadiah
1. Goli? tiap2 kali ko b**** ko geli la? keh3
2. Ketinggian merupakan satu aset bagi lelaki
3. Sbb tu sy perlukan teman....(kucing)
4.Bha, tunggu la..
5. Yassin dah pernah alami..

NadJoliey said...

DINN GOLI!
1. adakaa.. cukup topik ituhh!!! sy declare topik ini tamat.. HAHAHHAHA!
2. aset ker~~ for me la, height doesn't matter :)
3. SAMALAAA~~~ THAT'S WHY I LOVE CAT~~ Siap bawa tidur lagi miaow2.. lepas kucing sy mati.. sy rasa kosong.. huh..
4. okay, I'll wait.. kalo xda habesss...
5. AWW~~~ Yassin lagi berpengalaman dari sy yah!! citt, kena minta tips neh dr Yassin! wahahhahhaha!

Ibnu Yunus said...

Din: *muntah hijau* AHAHAHAHAHA.. Anyway, saya suka lagu parodi "Its Jumuah" itu.. 'catchy' dan 'cheeky' (like me: *tangan di dada, mata ditutup perlahan; tersenyum*)

NadJoliey said...

baca komen yassin *muntah hijau yg sticky dan amat pekat* eh, kalau terbayang betul2 muntah ni, bkin geli juga oh..

Ibnu Yunus said...

EWW~~~:'P UAHAHAHAHA :D

*I did laugh like that*