Saturday, May 28, 2011

Hari pertama cuti

Assalamualaikum...
Hari pertama cuti agak membosankan. Aku gagal menggunakan nikmat masa lapang dengan baik. Pengisian bermula lepas solat Jumaat. Balik saja solat jumaat aku hanya bermain PES2011. Semalam final champion league dan aku dah menang pun..kemudian jam 6 baru la ada aktiviti. Aku pi stadium untuk berjoging. Ajak la member sorang ni...aku dah habis 4 pusingan baru la dia datang. Pastu aku sambung lagi 3 pusingan. Memang puas hati la kali ni. Niat hamba nak berjoging sambil cuci mata berjaya. Memang hasilnya memberangsangkan semalam...kih3...ramai sungguh muslimah yang ingin menguruskan badan....

Balik berjoging terus ku singgah di kedai mamak. Order itu milo ais, tapi teh ais yang sampai. Mamak tak paham bahasa melayu ka? Lepas isya' aku blank. Tidak tahu apa nak dibuat. Aku hanya berkeliaran di dalam rumah mencari sesuatu untuk mengisi masa terluang tapi gagal. Nak online tak boleh....aku ada juga pi ghost hunting dengan kamera aku. Miss Dayang cakap boleh tapi tiada pun....aku snap banyak-banyak satu pun tarak jumpa.....Mungkin kena buat blog pasal benda lain nih...Hari ni aku pi tengok kungfu panda in 3D. Ada jugak la benda nak buat....anyway, tiada langsung gambar dalam entry nih, almaklumla....henfon dah dikebas orang, susah nak ambil gambar di mana2...

Assalamualaikum,...

6 comments:

Ibnu Yunus said...

Tunggu blog kau ni, Dien.. ;)

zudien said...

Tiada bahan...

Nur Alif Syafina said...

fuhh..sama laa..dah 2 hari berturut2 aku mimpi ular..dahsyat... ><

NadJoliey said...

Syafina.. Mana ularnya..? Dinn2, x abis2 dengan Muslimah Hunting.. Gahahaha...

zudien said...

ularnya di entri berikut la...kih3....
nad- mengisi masa terluang....haha...member la pandai menghasut nih...

NadJoliey said...

kaa.. ko yg mengajak.. ehem2~~