Thursday, May 26, 2011

:'(

Assalamualaikum....

3 MINGGU!!! Pergh...lama gila..mana tahan..sedih gilar. Terpaksa meninggalkan kawan-kawan especially 4S. Walaupun 4S kurang menjalankan aktiviti kebelakangan ini, saya tetap SAYANG 4S!! 

Cuti ni ingat mau buat satu blog baru. Tapi belum tahu nak buat pasal apa. Rasanya nak buat blog tentang hantu. Tengok la try snap-snap gambar kat mana-mana, balik periksa la. Mungkin boleh jumpa jugak. Hari tu dah pernah tertangkap sekali, jadi mungkin boleh jumpa lagi. Miss Dayang cakap, kamera 14MP dan keatas boleh mengesan hantu. Hehe...Jom try...
Atau ada cadangan lain? gambar binatang diseksa?(saya pun x sanggup), gambar makanan?(sedap..)
atau gambar lelaki macho malaysia?? kui3

Assalamualaikum..

5 comments:

Ibnu Yunus said...

Nak jadi admin!! WAKAKAKA

zudien said...

Nanti2....try kumpul bahan sama2 dulu...

NadJoliey said...

gahahahahah, sy n farah pun mau buat blog baru lagi, yg xda entri personal.. HEHEHE~

Yassin: "nak"?? okey.

Ibnu Yunus said...

Dien: Gwahaha.. saja ja acah. Bha, saya tunggu blog baru kau.

Nadiah: Nape? Tak boleh ke? Ape salahnye? :D

Dua-dua: Selamat bercuti

NadJoliey said...

eeehhhh... melekat nanti baru ko tau Yassin.... HAPPY HOLIDAY!!! ><