Monday, May 09, 2011

About me...v2

Sebenarnya saya tak nak kabor pasal diri sendiri, sebab lebih banyak yang anda tahu pasal saya, anda akan dapati saya jenis yang membosankan. Tajuk entry dah pun ditulis, jadi apa leh buat....

  • Saya suka tengok anime jepun...naruto, bleach, doraemon dan sebagainya...childish kan??? 
  • Saya kaki tengok wayang....tiap2 kali cuti komfem jejakkan kaki ke wayang beberapa kali..(kuar ngan laki saja ok??)
  • Saya kuat makan....x caya?? tanya la keluarga di rumah. Sekali makan nasi tambah 3 kali. X gemuk pun?? jangan jeles...sy sendiri xtau sebab apa..
  • Saya tak pernah kapel di sekolah mahupun di mana-mana....(sbb x laku)
  • Saya sangat minat politik walaupun membosankan...tapi keadaan x mengizinkan...masih belajar kan...
  • Saya minat bersukan walaupun tiada bakat...(lompat2, main bola, lari2...main badminton dan tenis)
  • Saya pernah masuk wad ketika melawat orang sakit di hospital...jatuh longkang hospital, memalukan..)
  • Saya sangat sensitif...kalau kena marah, sure x tegur dah.
  • Saya tidak memounyai kawan ramai yang sebaya di kampung...tapi kawan saya ramai di kampung sebelah....cuma semuanya berumur dalam lingkungan 5-16 tahun...

Banyak tu ja kot setakat ni...nantikan 'About me v3'...

Assalamualaikum..



5 comments:

NadJoliey said...

Gemoo~~~ Sy selalu tulis Random Facts.. Ko rasa sy membosankan la 2?? oriteee.. nda mo tulis lagi random fact~~~

zudien said...

Bkan tu maksud sy...maksud sy segala perkara menarik yg ada pada saya menunjukkan saya jenis orang yg membosankan

NadJoliey said...

membosankanla sangattt~~~~~~~ Sy suka baca nehhh~~~ ><

zudien said...

Nanti sy update lagi...

NadJoliey said...

yay! :)