Tuesday, May 10, 2011

10 Interesting facts about me V3

Assalamualaikum...

Kali ni den nak berkongsi perkara menarik ja pasai den. Xdak lagi benda buruk-buruk. Antaranya :


  1. Den suka dan cinta teknologi macam henfon, komputer dan gajet2 lain.
  2. Den ni mudah suka pada seseorang, dan juga mudah melupakannya, kecuali den betoi2 suka la.
  3. Den ni pemarah dan pendendam, tapi den juga mudah memaafkan.
  4. Den suka pada haiwan terutamanya kucing. Pernah bela 14 ekor kucing sekali gus. Den juga suka pada orang yang penyayang pada kucing.
  5. Den suka makan petai walaupun bau dia PERGHHHH!!! lagi kuat daripada one drop perfume. 12 km pun masih boleh bau.
  6. Den tak pernah kawan dengan perempuan sehinggalah den masuk maktab. Mungkin sebab den ni pemalu waktu sekolah dulu.
  7. Den suka memancing. Tak kira la segala jenis memancing termasuk memancing ikan dan memancing awek.
  8. Den suka minuman panas. Den jarang minum ais sebab tekak den sensitif. Senang sakit tekak.
  9. Den paling sayang anak buah den yang sorang nih. X sangka den rupanya seorang yang penyayang. X sabo nak ada anak sendiri.


  10. last but not least, den minat pasai hantu-hantu nih. Selalu nampak hantu waktu dulu. Tapi tak mau la mintak supaya jumpa ngan hantu..
Tu saja pasai den ni. Pasni den cerita perkara yang tak menarik pulak pasai den.

Assalamualaikum..

9 comments:

Ibnu Yunus said...

Kenyataan (6.) dengan (7.) tu nampak ironis. Haha

zudien said...

Den suka memancing lepas masuk maktab ja...jangan marah...hehe

NadJoliey said...

sy pun suka memancing!!! balik sabah nanti mo ajak bapa sy pg memancing~~~ <3

zudien said...

Ko memancing ikan atau memancing....hurm...teda apa la..haha
ayah sy dah jarang kuar memancing,,,dah tua, x larat :(

NadJoliey said...

PERGH.. Pancing ikan laa.. sy suka lawan memancing dgn bapa sy.. sebab sy selalu dapat pancing lebih banyak ikan dari dia.. hahahha!!! >< :)
Bapa sy pun suda tua.. Sayangilah bapa kita..

zudien said...

Bapa sy slalu bwak kami memancing tp dia tgok sja...tolong masukkan umpan...

NadJoliey said...

aww.. apa umpan? cacing ka? ko..takut cacing..?

zudien said...

Saya x takut cacing, cuma goli ja...sy prefer guna umpan anak ikan...sbb x payah korek. Umpan anak ikan lebih berkesan....tapi kalau nak memancing 'awek' perlu guna umpan duit...hehe...gurau ja bha

NadJoliey said...

sy lebih suka guna cacing~~~ ceh.. pancing awek bukan semuanya makan dengan umpan duit..