Tuesday, April 26, 2011

26 April 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Jam 6.30pg, aku terus bangun untuk Solat Subuh. Sebelum tu dua kali aku terjaga iaitu pada jam 2 pagi dan 4 pagi namun gagal untuk stay. Lepas solat subuh ada la beberapa aktiviti. Kemudian sempat online kejap. Penat kem belum habis lagi...

Kelas mula jam 10.30, kelas Puan Sab. Di kelas, kami lebih banyak sembang memandangkan kami sudah menghabiskan semua topik. Dia juga menyerahkan semula kertas test 2. Malangnya aku sebab mendapat markah yang sangat rendah, macam x pernah belajar pun. Mungkin sebab aku confius. Malam sebelum test, aku bukak nota daripada pelbagai sumber sehinggakan ada kekeliruan. Aku tak dapat pastikan mana satu sumber yang betul dan mana yang salah. Hurm....test je pun....xpa... :(

Pastu kami rehat sampai jam 2.30 dan sambung kelas basic math. Kami cuma menjawab soalan kuiz yang diberi sebelum ini. Bosaaaannnnnn sebab tak dapat nak jawab...haha...Ada pesanan untuk Foxy, mintak izin jika nak lalu lain kali...hehe...

Kelas kami bersambung di E19 kot. Kelas speaking oleh madam Limby. Kami kena berucap...perghhhhh3x......(dalam kumpulan). Antara ahli kumpulan aku ialah candice, Foxy dan Jong(tiada)...Kami mengundi bagi orang yang akan mewakili kumpulan untuk ke depan. Foxy sangat bertuah kerana terpilih. Kemudian MLBY datang....Betullah kata orang, malang x berbau. Undian dibuat semula dan aku terpilih. You owe me one Foxy~. Ingat mau present yang oral dulu tapi macam tak menarik. Jadi pilih tajuk baru. Gagap gugup semua ada....masih tak boleh buang...huhu

Itu saja kot, nak video? ada...jap2..
upload fail....sori...

Assalamualaikum....

No comments: