Saturday, March 26, 2011

1st time tulis Blog~

Hari ni merupakan hari yang gembira bagi aku sebab dapat ketemu balik dengan LAPPY kesayanganku setelah 3 minggu berpisah. 

Hari ni juga aku berjaya menegur balik seorang SAHABAT yang sedang menguji kami. Aku baru ja sedar kenapa dia nak uji kami sebab baru hari ni aku berpeluang nak baca blog Beliau...

Dia pun mengajakku untuk makan di HUKM esok....

Dalam kegembiraan ini rupa-rupanya aku telah menyakiti hati seorang klasmateku. Dalam masa yang sama, aku telah melibatkan dua orang lagi kawan baik aku. Banyak jugak masalah yang disebabkan aku. Adakah cara aku salah?

Sorry GUYS!!

Hanya Allah yang tahu...

3 orang kawan aku yang paling dipercayai...Percayalah, korang akan gembira dapat kawan macam diorang...
Harap-harap masalah ni X kekal lama....

No comments: